دختران جوان پادگان اشرف از كجا آمده اند؟
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 17:0 :: نويسنده : مهدی پارسا

يك عضو جدا شده از فرقه رجوي در بخشي از افشاگري هايش تصريح كرد كه ۹۵ درصد از زنان پادگان اشرف طي ۲۵ سال گذشته در اماكن عمومي و تفريحي عراق به تنهايي قدم نزده اند.


 


به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور)، يكي از افراد جدا شده از گروهك منافقين با بيان اين مطلب افزود: ۷۰ درصد از زنان منافقين مجرد بوده و تاكنون ازدواج نكرده اند و در مجموع ۱۰ درصد از زنان سازمان كه متاهل بوده اند داراي فرزند هستند.

وي اظهار داشت: از سال ۱۳۶۴ به بعد بچه دار شدن در تشكيلات منافقين ممنوع شده اما حاملگي هاي ناخواسته نيز وجود داشت و در ۲۵ سال گذشته از اين مجموعه كمتر از يك درصد در عراق يا اروپا بچه دار شده اند و مابقي مربوط به قبل از سال ۱۳۶۴ شمسي است.

وي با بيان اينكه گرايش زنان به فعاليت هاي مدني و مطرح شدن در زير مجموعه فمينيسم، بازاري است كه در قرن حاضر به ناحق مورد سوءاستفاده سازمان ها و احزاب سياسي قرار مي گيرد، ادامه داد: زناني كه در پادگان اشرف يا در اورسوراواز بايگاني شده اند از هر نوع آزادي اجتماعي به دور هستند زيرا اين زنان در تشكيلات سازمان مجاهدين حق انتخاب همسر نداشتند و تا سال ۱۳۶۸ شمسي تشكيلات منافقين مشخص مي كرد كه كدام زن با كدام مرد ازدواج كند.
وي در ادامه گفت: از سال ۱۳۶۸ شمسي تاكنون حق ازدواج از زنان و مردان منافقين در عراق و ساير نقاط دنيا سلب شده و آنها حق زندگي خانوادگي و زناشويي ندارند ضمن اينكه فرزندان اين افراد از آنها جدا شده و در اروپا نگهداري مي شوند.

وي بيان داشت: ۲۰۰ دختر جواني كه گاها از آنها به عنوان صف مقدم تبليغات در عكس هاي پادگان اشرف استفاده مي شود، بين سال هاي ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ ميلادي از اروپا به پادگان اشرف اعزام شده اند و بايد گفت ۹۹ درصد آنان همان فرزندان شيرخوار و كودكي بودند كه از سال ۱۳۶۸ شمسي به زور از پدران و مادران خود جدا شده و به اروپا ارسال گرديدند.

اين عضو جدا شده از منافقين به فضاي خفقان و غيرانساني حاكم بر اردوگاه تشكيلات منافقين اشاره كرد و گفت: زنان سازمان مجاهدين همانند دختران و زنان در جامعه جهاني كه مي بايست از نعمت داشتن زندگي شخصي، عشق و عاطفه برخوردار باشند، نيستند و تشكيلات منافقين از آنان دختران و زناني جنگي و بي عاطفه توليد كرده است كه با ازدواج و قوانين زناشويي كه در تمامي جوامع بشري مرسوم است بيگانه اند ضمن اينكه تشكيلات منافقين حق هيچ نوع انتخابي براي زندگي شخصي خود ندارند و حق تحصيل و استفاده از دانش نوين جامعه بشري را نيز ندارند.

وي با بيان اينكه منافقين در اروپا با ژست هاي حقوق بشري تلاش مي كنند خود را جماعتي طرفدار حقوق بشر و حقوق زنان معرفي كنند، گفت: منافقين در خارج از عراق و به طور خاص در اروپا از مساوات و آزادي زنان حرف مي زنند، گروه ها و تشكل هاي بسيار زيادي به نام زنان ايجاد كرده و در گروه هاي حقوق بشري فعاليت مي كنند و به نام زنان و دفاع از آزادي زنان ايران، كنفرانس و سمپوزيوم برگزار مي كنند اما دريغ از آنكه خود ذره اي به آن اعتقاد و التزام عملي داشته باشند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه